Saturday 18 June 2011

ragam anak2

alhamdulillah....aku bersyukur atas segala anugerah yang Allah kurniakan kepadaku termasuklah anak2 ku ini......anugerah yangtidak ternilai...

tetapi diriku yang lemah ini tidak terdaya kadang2 utk melayan kerenah anak2 yang pelbagai...aktif bagai nak rak....tapi aku sedar jika tanpa dirinya, aku kesunyian yang amat sgt sehingga aku mengalirkan air mata tanpa disedari dan hariku suram tanpa seri.....

kakak nabihah

adik hafidz






mereka semua adalah jantung hati ummi....tanpa mereka ummi tak boleh hidup dgn gembira dan penat......ummi akan jaga dirimu sebaik-baiknya kerana dirimu adalah anugerah dan amanah dari Allah...

kakak, da pandai uruskan diri sendiri....kalo nak apa2, pandai minta...kalo nak terkucil, panggil ummi dan da buka seluar terus....yg tak bestnya sampai bilik air, tak kucil pun...huhu....letih

adik lak, hanya tau nangis dan merengek kalo nak apa2...aku kesian dgnnya....nak apa, kdg2 ummi pun tak tahu sehingga nangis sekuat hati....yg ummi tahu ummi buatkan utk sayang tapi ummi masih tak faham jugak kadang2......

Ya Allah....Kau kuatkanlah hati dan fizikal tubuhku ini agar aku mampu buat yang terbaik buat seisi keluargaku ini.......aku tahu Allah tidak akan mengecewakan doa2 hamba2Nya.....antara cepat atau lambat je.....

2 comments: